Lotte-status: 2 uitgevlogen

Twee pullen zijn in de vroege zaterdagochtend van 9 juni vanaf de richel het Eifelse
landschap in gevlogen op een leeftijd van zo rond de 67 dagen.
Aangezet door de eerste, volgde de tweede binnen de 15 minuten.
De kleinere pul, die wat in ontwikkeling achterblijft en daarnaast ook niet echt groot uit
zal groeien, is alleen achtergebleven.
Hoe lang zal het duren eer deze de richel durft te verlaten.

Update: EÊn van de uitgevlogen pullen (takkelingen) is zondagochtend vroeg
nog even teruggekeerd (3 minuten).

117 thoughts on “Lotte-status: 2 uitgevlogen

  1. doorlopend gebedel te horen, waarbij uk een richeltje hoger heen en weer lijkt te lopen. Het ene moment dichtbij, dan weer wat verder weg. Of hij kijkt de andere kant op, kan ook natuurlijk 🙂
    Iets verder weg is tenminste nog een pul te horen.

  2. Er is 1 pul te horen. Is aan het bedelsnurken. Nog niets te zien.

  3. Vanaf 22:12 heel ver weg gebedel te horen.
    Maar nu komen ze steeds dichterbij 🙂

  4. hallo allemaal, ik sluit me volledig aan bij hilde, ook ik heb erg genoten van lottte, heinzl, vooral zn roepen,
    de drie kuuks, en mn favorietje, klein duimpje vooral.
    ik hoop dat het ze goed gaat, ook ik zal nog wel eens kijken, je kunt t toch niet laten. de groeten aan iedereen, en laten we het volgend seizoen maar weer gaan genieten. tot ziens allemaal

    Heinzl en Lotte een prachtig paar
    we hebben genoten zoals elk jaar
    drie fijne kuuks hebben jullie voortgebracht
    volop genoten, vooral in de nacht.
    de wijde wereld in, zoals t moet, en wij wensen jullie dat het allemaal gaat zo als t moet

  5. ik kan het niet laten, toch nog maar een avondje hopen op een glimp 🙂

  6. Goedemorgen,
    Nieuw bericht van Stefan.
    Ik dacht gisterenavond dat kleinste kuuk iets voor 11.00 uur van de richel vloog. Ik heb genoten vanaf het prille begin. We hebben de mogelijkheid gehad om ze te zien opgroeien tot mooie gezonde kuuks. En altijd komt er de dag dat ze aan hun grote avontuur gaan beginnen. Ik wens K1 en K2 en kuukje 3 alle geluk toe. Het gaat jullie goed kleine rakkers.
    Mijn dank ook aan al de nachtschifters Majo,Rita,Karja,Bas en Pollewop en de vele anderen voor hun inzet.
    Af en toe zal ik nog wel kijken …
    Ik wens iedereen nog een fijne dag,vakantie, enz…
    En volgend jaar kijken we weer uit naar een succesvol broedseizoen.
    Vriendelijke groeten Hilde

  7. ALLE DRIE OP DE RICHEL. Heel even te zien als je binnenkomt. Alle drie bedelsnurken tot nu, want nu valt ook het geluid weg. Wat jammer dat er net nu storing is.Mag ik die link Rita van dat andere kanaal?Fijn ze nog heel even te hebben gezien.

Geef een reactie

