Lotte shifters

Oehoeroep-teller

221 thoughts on “Lotte shifters

  1. 05.48 Lotte terug
    roept 30x
    Heinzl roept 26x
    06.40 Lotte start voeren, prooi onbekend
    07.01 stopt voeren

  2. 23.39 Lotte vertrekt
    kuuk goed te zien is nu een pluizenbolletje
    13.44 Lotte terug, kokkelend vragen van kuuk beantwoorden en schommelend weer liggen

  3. 21.37 Lotte vertrekt
    21.47 terug nu al 10 min. wegeweest, zag geen prooi en aan haar bedelpoep te horen had ze ook niets in haar snavel schommelend weer liggen
    21.50 eueren keren korte schommel en weer liggen

  4. Het kan zijn als Lotte in haar nest wroet ze ook de overige eieren keert. Hoorde duidelijk eischalen langs elkaar schuren. De rest van de dag vertoonde ze hetzelfde gedrag. Dus kunnen we eigenlijk wel aannemen dat het eieren keren is, ook nu.

  5. @Rita, nee Rita het was heel ver weg en ik hoorde het maar 4 x en anders had ik even later ook V horen roepen, die dicht bij de cam was en altijd heeeeeeel duidelijk roept en had ik M ook nog een paar keer moeten horen.

  6. ze duikt weer onder zich,kuuk reageert en hoor eieren langs elkaar schuren en weer zitten

  7. nee vergis me was toch goed 20.59 sorry…ben beetje de kluts kwijt geloof ik. ik ieder geval was het gekluts van Lotte goed.

    Het kuuk was te zien toen Lotte weg was…inniminie vleugeltjes klapperde daaronder…

  8. Herstel moet zijn: 21.59)
    21.02 Lotte terug kan geen prooi zien. Gaat liggen zoals ze gekomen is, kop naar achteren en weer liggen

  9. 20.59 Lotte vertrekt voor de eerste keer na het uitkomen van het ei

  10. over 12 uur zou ze klokslag op tijd zijn geweest Mandy, maar dat lijkt me een unicum 🙂

  11. 20.12 ze legt nog een laatste stukje eierschaal buiten het nest voor haar, links.

  12. Gaaf? Ik sta hier te stuiteren man! En je zei gister dat het waarschijnlijk morgen pas zou komen, als alles ‘volgens schema’ ging! En dan lees ik net bij BDL dat ze een eischaal in dr snaaf had! *stuitert en bokt*

Geef een reactie

