De eekhoorn had geluk

Uhuline is weer helemaal de oude

Film: Ujo

0 thoughts on “De eekhoorn had geluk

  1. Je hebt gelijk. De omstandigheden moeten nu en de komende tijd goed zijn, zodat ze volgend jaar gaat broeden. Nog even en dan begint de herfstbalts:)

  2. De ogen zijn getraind, dat is gunstig. De maskers kunnen worden afgedaan. Bijna is het zover:) (w)oehoe! Yeah:-d!

    Prachtig filmpje van de bottenverzamelaar. Is bekend waar Uhuline door was geveld?
    Fijn dat ze er weer bovenop is en hopen dat de omstandigheden volgend jaar gunstig zijn, zodat ze weer meedoet aan het broedproces.

  3. Scherpe blik, @Rita@! Ik moest twee keer op het archiefshot kijken voordat ik de muis zag, en dat terwijl ik wist waar ik naar moest zoeken.

  4. ’t is geen oehoe of vos, maar ach..het leeft: vannacht 03:03 – muis pulkt dat, wat de vos heeft achtergelaten, uit elkaar 🙂

    De cam in de Falu doet ’t niet, da’s jammer.

  5. Jammer jammer, Wieland! Maar er zullen geheid een hoop foto’s worden gemaakt, zodat jij er daarna de leuke puzzel aan overhoudt: welke nickname hoort bij welke persoon?
    🙂

  6. Volgens mij is het geen Rein maar een Reina die een plasje doet.(of plast een rekel niet met zijn poot omhoog?) Daaraan vooraf heeft ze zo te zien nog een ander cadeautje neer gelegd.

  7. Hallo beste mensen, ben weer even aanwezig. Vorige week maandag werd er in de Zweedse groeve een stel jongelui uit de groeve gejaagd met behulp van een helicopter, heftige beelden.

    Helaas ben ik 11 september er niet bij de bijeenkomst. Moet werken! Jammer en Helaas pindakaas.

  8. Ha, onze Rein weer.Ik vind hem echt wel lief om te zien maar manieren heeft hij niet hoor:-)))

  9. Prachtig filmpje! Toch leuk te zien dat het oehoe- leven ook wel eens relaxt is; ze hoeft niet gestresst achter elke prooi aan te jakkeren! (Heeft ze hem wel gezien, denk je?)

  10. Wat zijn ze al groot geworden he? toen hij/zij van het nest afvloog dacht ik even dat het Lotte was. Dezelfde uitdrukking in het snoetje als Lotte had.

  11. “Is een jong, ik zie nog niet de adulte middelste staartveren”, …aldus Gejo toen ik hem de foto stuurde.

  12. @Sweltje, volgens mij is het een juveniel; de vleugelveren rechts zien er nog pluizig uit en de staart lijkt wat kort. (???)Is dat nog mogelijk, op deze leeftijd?

  13. @Ha, dank je wel Henriette; mijn bericht me al te kuis om in de prullenbak te verdwijnen.:)
    Solly voor de overlast!
    Maar mag ik jou ook meteen de vraag stellen: is het een mijningang die zo regelmatig in beeld is op de Zweedse webcam?

  14. Vraag aan allen: heeft iemand aan de oehoe die gisteren op bezoek kwam in de Eifel (Bildnahme 20:33 en de mooie printscreen van @Rita@ van het vertrek) gezien of het een juveniel of adult was?

  15. @Therese. Reacties worden hier niet weggehaald.
    Ik zet de reactie naar jou ook even hier neer en bij het betreffende bericht.
    Het reactieblad geeft 100 reacties aan op 1 pagina. Na dit honderdtal wordt er automatisch een 2e blad aangemaakt voor de aantallen boven de 100. Je eerdere reactie is terug te lezen als je op “volgende” klikt.

  16. Mooi hoor die Uline.
    Wat ik het nadeel van de chatbox vind, is dat je er geen berichten of lekkere onzin kunt achterlaten voor anderen die het later kunnen lezen. Ha, maar hier wel. Daaag 😮 ]]]]]]

  17. wat een mooi filmpje!! en goed om te lezen dat het weer goed gaat met uhuline!

Geef een reactie

