Oehoe’en over bloemetjes en b’eitjes (parende Oehoes)

Regie: Ujo

0 thoughts on “Oehoe’en over bloemetjes en b’eitjes (parende Oehoes)

  1. hey dat heb ik ook, als ik hem open geeft hij een stilstaand beeld. maar als ik een half uur later weer open is de tijd wel vooruit gegaan maar staat op dat moment stil! Vreemd. Om het half uur wordt er wel een foto gemaakt, als je in het archief kijkt zie je dat.

  2. Mededeling: omdat in het menu de lijst van laatste berichten is weggehaald is het nu moeilijker te zien als iemand een reactie neerzet bij een oud bericht.
    Bij het vorige bericht staan nog een tweetal linken die vandaag zijn neergezet.

  3. @ Cockie…bij het mailtje van Gejo zat geen geluid. Dat is dus weer een gelukje voor je 😉
    De geluiden die we bedoelen zijn die van het bovenstaande filmpje van Ujo.

  4. Ja zeker, en ze was ook weinig actief.
    Ik hoop dat de volgende afspraak wat levendiger is.

  5. Maar dat mag ook wel want we hadden om 18.00 afgesproken. Ze was dus veel te laat.

  6. Snik snik. Krijg mailtje van Geo (BdL) niet open en ik hoor van jullie dat je hem zo fijn hoort roepen.
    De oehoe van de SWR webcam zit er ook weer.

  7. Ik hoop wel dat mijn afspraak vandaag komt. Gisteren kwam ze ook al niet opdagen. Ik maar wachten in de Eifel, maar mooi niets.

  8. Prachtig! Mooi om te zien èn te horen. Witte keelvlek bij het roepen ook goed te zien.

  9. Luister toch eens wat een prachtige geluiden Man maakt als hij aan komt vliegen !

Geef een reactie

