Hoe gaan we het doen…..

Om overzicht in de reacties te houden, zal hier iedere dag een nieuw log geplaatst worden, waar dan ook de bevindingen, vragen en Oehoe-talk van die dag via een reactie neergezet kunnen worden.

De nieuwe dag begint bij middernacht.
Dus …….bevindingen van Lotte en haar kroost vanaf 24.00 uur heden onder dit bericht plaatsen.
Zo hebben we voor iedere dag een mooi overzicht.

– Henriette –

UPDATE: 23.55 uur. De site van Lotte is nog steeds uit de lucht.
Gejo heeft navraag gedaan.
Quote —"Kamera ist OK, Probleme im rechenzentrum".
Hetgeen betekent dat de camera het gewoon doet, maar de internetsite plat ligt.

We wachten geduldig af.

0 thoughts on “Hoe gaan we het doen…..

  1. wel een prachtige foto van die kuikens.Bovendien lijkt de achtergrond erg op de achtergrond bij lotte

  2. Freddie….het zijn inderdaad andere kuikens. Gewoon een kiekje om te laten zien hoe Oehoe kuikens eruit zien.

  3. Gejo, die foto van kuikens bovenaan deze pagina, dat zijn toch niet ‘onze’ kuikens van lotte??

  4. goedemorgen voor wie hier al komt kijken maar de site van lotte ligt er dus nog steeds uit.jammer maar wie weet straks het is nog vroeg,

  5. ook nog even gekeken maar niks..
    ach mensen het is toch niet zo moeilijk om lotte te vinden …gelukkig hebben we de foto`s nog

  6. Nog één keer tegen beter weten in de webcam geprobeerd. Noch immer nichts. Ik kap er voor vandaag mee. Welterusten.

  7. Gevalletje kordaat optreden.
    Of zou man Oehoe de electriciteitsdraad aangezien hebben voor een rattenstaart?

  8. Zou Lotte zelf de camera gesaboteerd hebben. Ze wil haar privacy en heeft nu het idee dat ze in Big Brother zit.

  9. Uh…..degeen die er het meest als een filmster uitziet. Ster-allures vanwege de camera?

  10. ja svenja dan komen er volgens lotje 100 paren en wie is dan de echte lotte????

  11. Ja, hopelijk reageert ze daarop of zou Gejo haar 06-nummer hebben, dan bellen we haar.

  12. oh jee dat word een groot probleem dan lotje mischien heel hard roepen ????

  13. En die Duitsers maar schrijven op hun site dat je vanaf de sofa 24 uur per dag naar de verrichtingen van Lotte en haar kuikens kunt kijken. Ik hoop toch dat ze het morgen weer voor elkaar krijgen. De Eifel is toch wel erg groot en er schijnen ruim 100 oehoe-paren te broeden. Hoe vinden we Lotte?

  14. jammer nog steeds geen verbing met de site van lotte morgen maar weer verder kijken iedereen prettige avond verder

  15. Mag ik dan wel mijn suikerbeestje meenemen (aan een tuigje natuurlijk) anders kan ik niet mee.

  16. Kan ik alvast een plekje reserveren.? Doe mij maar aan de kant van het tentzeil. Lekker cosy.!! Goed idee….ik neem mijn eigen kussen mee.
    Heerlijk, geen haren kammen, geen tanden poetsen, niet wassen. We maken ons eigen riekende plekkie. Komt Lotte op de lucht af en kunnen we haar ringnummer aflezen.

  17. de hele dag geen lotte dan moet je veel geduld hebben vandaag

  18. Overigens…..wat mij betreft noteren we hier straks gewoon ook alle waarnemingen van Lotte en niet meer op het TV-forum.

  19. dan leen ik van de buren wel een paar hangmatjes voor tussen de bomen, zo kunnen we alle ruimte benutten, stuk plastic erover, klaar..gezellig.

  20. nou dan neem ik de caraven ook wel mee kunnen er ook 4 binnen slapen en de rest in de voortent,wel slaap zakken mee nemen graag lucht bedden hoeft niet die heb ik genoeg

  21. slaapzakken liggen er al in potten en pannen ook al ..alleen je kussen en verrekijker …eventueel luchtbedden ..ik heb 4 slaapplekken maar de voortent is zo groot

  22. Passen we daar met zijn allen in Yvonne? Hahaha.
    Oke….slaapzakken van zolder, verrekijkers bij de hand, potten en pannen en noodrantsoenen. We zetten een compound op in de Eifel. Fietsen thuislaten (oeps).

  23. hopen dat ze er dan met man en macht aan gaan werken ..anders toch naar de eifel ik heb een vouwagen slaap je toch nog van de grond hahaha

  24. Hallo allemaal, Ik heb bericht van de Duitsers: “Kamera ist OK, Probleme im rechenzentrum”. Hetgeen zoveel betekent dat de camera het gewoon doet, maar de internetsite plat ligt. in principe moet dat te verhelpen zijn.

  25. wat jammer,nog steeds geen lotte met kuikens, als we morgen ofzo maar niet teveel schrikken,hihi, ze groeien zo hard. ja Svenja dan gaan we met z’n allen naar de eifel.

  26. Het schijnt toch wel een groot probleem te zijn dat we nog niets kunnen zien. Ik hoop wel dat het probleem te achterhalen is. Anders zitten we hier met ons mooie doen.
    Of we moeten een gezinstent opzetten bij de Eifel.?

  27. hoi allemaal hahah ik heb het ook weer gevonden hoor om hiet te komen was even zoeken.maar helaas ook nog geen beeld bij lotte ik hoop dat we haar weer gauw kunnen zien ps ik ga ook niet klimmen hoor yvonne ook ik heb hoogtevrees hihihi

  28. ja hoor ..heb ook net gekkeken en niks te zien ..hebben wij weer zeg hihi

  29. Das ist ja Scheisse….die Internetseite ist immer noch nicht zu erreichen.(Scheisse=ships…dat mag toch wel of niet ?)

  30. en nog niks te zien …heeft iemand een mailadres daar van ?? ergens van de wdr geloof ik

  31. hoi even uitvogelen hoe het hier werkt hoor. kijken waar dit geplaatst wordt

  32. Het is toch wel vreemd dat er een eigen weblog voor Lotte gemaakt wordt en dat we dan geen beeld meer hebben. Gelooft er iemand in Voodoo?

  33. dat is ook waar want je doet dit ook per dag dus kan altijd ff snel terug kijken toch ..was maar een vraagje wat voor jullei het makkelijkste is

  34. Wat een goed idee deze log toppie ik ga hem zeker volgen , en lotte ook heel goed bedacht van jullie 😉

  35. Dat zal ik nog even uitvogelen Yvonne hoe dat het makkelijkst kan. Wellicht via de aanmaak van een categorie. Moet ik even uitproberen maar wordt niet eerder dan vanavond. In de tussentijd kan het wel hierbij gezet worden. Eigenlijk denk ik dat dit ook makkelijkst is. Anders wordt het een heen en weer geklik van bericht naar categorie.

  36. maar even nog een vraagje …
    Waar gaan jullie nu de voer en vliegtijden neer zetten dan. ook hier tussen of maak je daar een ander blogje voor

  37. Ah….ik snap het nu pas. zat steeds te reageren bij zondag omdat daar de meeste reacties waren. maar het moet nu hier bij 1 april

  38. Jij ook een fijne dag Saartje.
    Yvonne….ik denk eerder dat het abzeilen wordt op die steile wand. Mij niet gezien. Ik heb ook hoogtevrees.
    Het zal toch niet zo zijn dat we helemaal geen meer krijgen? Dat kan niet hoor !!!
    Niet nu we dit mooie plekje gemaakt hebben speciaal voor haar.

  39. Het is even wennen Svenja, maar volgens mij wordt het steeds duidelijker voor iedereen.
    Balen he, dat we nu geen beelden van Lotte hebben.

  40. goedemorgen allemaal, er is nog steeds geen Lotte te zien, vanmiddag ben ik er niet en kan dan geen vooermomenten in de gaten houden, allemaal een fijne dag.

  41. Goedemorgen Lotje. Ik heb het reactieveld onderaan nu afgesloten. Ik hoop dat iedereen de weg hiernaar toe vind.

  42. lieve mensen!!
    wie val jullei heeft een paar bergschoenen en wil de klim gaan maken naar lotte..aangezien ik erge hoogstevrees heb sla ik ff over..want we willen toch wel een glimpje opvangen nu alles hier zo mooi voor elkaar is.

    nog geen verbinding snif snif

  43. Hoi Svenja. Bericht gelezen en ik heb het door. Het is inderdaad makkelijker om alle berichtjes van één dag bijelkaar te houden.

  44. ja ik heb iets gezet dat je ook hoe gaan we het doen links in beeld aan kan klikken ..dit is echt makkelijk ..
    ik had plaatje plaatsen weg gelukkig is het er weer

  45. Ja mooi Yvonne. Hier gaan we verder.
    Jammer nog steeds geen Lotte te zien.
    Het zal toch niet zo zijn dat we geen beelden meer krijgen nu dit weblog voor haar gemaakt is?!! Jee.

  46. Helaas is de site van Lotte niet te benaderen op dit moment. Even geduld hebben tot alles weer in de lucht is dus.

Geef een reactie

